Szállítási információk

A megrendelt termékeket házhozszállítással kérheted vagy személyesen veheted át a budapesti üzletünkben.

Házhozszállítás:

A házhozszállítást a GLS csomagküldő szolgálat végzi, melynek költségei a következőképpen alakulnak:

Bruttó szállítási díjtáblázat:

0-0,5 kg 1600.-Ft
0,5-1 kg 1700.-Ft
1-2 kg 1800.-Ft
2-10 kg 1900.-Ft
10-20 kg 2000.-Ft
20-30 kg 2200.-Ft
30-40 kg 2500.-Ft

A maximum súlyhatár 40 kg. A 40 kg feletti csomagokat egyedi díjszabással juttatjuk el a megrendelőhöz.

 

Személyes átvétel:

Megrendelésedet személyesen is átveheted a budapesti üzletünkben. Személyes átvételkor készpénzben vagy banki terminálon keresztül bankkártyával tudod kifizetni a megrendelt terméket. Fontos, hogy mielőtt útnak indulsz, várd meg a visszaigazolását vagy érdeklődj a megrendelés állapotáról a +36/20-555-69-69-es vevőszolgálati telefonszámunkon.

Címünk: 1185, Budapest, Üllő út 652.

Nyitvatartási idő: hétköznap 8:00 – 17:00

A rendelés feldolgozásának menete:

  • A megrendelést követően kapsz egy automatikus üzenetet, hogy megrendelésedet fogadtuk.
  • Legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 1-2 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 munkanapon belül történik. Előfordulhat hosszabb szállítási határidő, de minden esetben egyeztetünk a megrendelővel.
  • A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre. Utánvétes fizetés esetén az áru ellenértékét a futárnak átvételkor készpénzben kell átadni. Ha a csomag elindítását követően 48 órán belül sem érkezik meg, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos tanács:

  • Fontos, hogy a sikeres kézbesítés érdekében a címet a lehető legpontosabban add meg: irányítószám, város, utcanév, utca/tér/köz/sétány, házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).
  • Kérjük, hogy figyelj arra, hogy az e-mail címedet és a telefonszámodat pontosan add meg az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében.
  • Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz, vagy ahol valaki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.).
  • Ha nem adsz meg külön szállítási címet, akkor a számlázási adatok lesznek a szállítási adatok is.
  • Határon túli kiszállításra sajnos egyelőre nincs lehetőség, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges!

További információért, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, hívd nyitvatartási időben a +36-20/555-69-69-es vevőszolgálati telefonszámunkat.

X