Garancia

A Szerszámcity minden esetben teljesíti a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben foglalt jótállási kötelezettségeit. A kötelező jótállás eseteit az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg.

Az ügyintézés menete:

  • Kérjünk, hogy elsőként egyeztess velünk telefonon vagy e-mailben, hogy kiderüljön, milyen jellegű hibáról van szó. Sok esetben előfordul, hogy az üzembehelyezésnél vagy az összeszerelésnél történt a hiba, ami már a telefonos egyeztetés során megoldható.
  • Miután a kollégánkkal beszéltél, és a hiba olyan jellegű, amire érvényes a jótállás, hozd vissza nekünk a terméket személyesen a budapesti üzletünkbe. Ha nem tudsz eljönni személyesen, küldd el csomagként a terméket. A csomagba mindenképp írd bele a telefonos és az e-mailes elérhetőségedet, a hiba okát, és foglald össze néhány mondatban a hibajelenséget.

Címünk: 1185, Budapest, Üllői út 652.

Telefonszám: +36 20 555 69 69

E-mail: kapcsolat@szerszamcity.hu

  • A terméket minden esetben a készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával együtt juttasd vissza részünkre a hibás termék számlájának vagy a vásárláskor kapott nyugta másolatával együtt. Utánvéttel vagy portóval feladott küldeményeket nem áll módunkban fogadni. A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért felelősséget nem vállalunk.
  • Ha megérkezett hozzánk a termék, mi egyeztetünk a gyártóval vagy az importőrrel, és megtesszük a szükséges intézkedéseket a javítás érdekében, javíthatatlan terméknél pedig a típusazonos cserét. Javítás után telefonon vagy e-mailben egyeztetünk veled a termék visszajuttatásának részleteiről.
  • Ha a gyártó már nem forgalmazza a terméket, és nem lehetséges a típusazonos csere, telefonon egyeztetünk veled, hogy milyen egyéb a jellegüket tekintve hasonló terméket tudunk nyújtani helyette.
  • Nem tartozik jótállás alá, ha a hiba az alábbi okokból keletkezett:
        • szakszerűtlen üzembe helyezés
        • rendeltetésellenes használat, hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek
        • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
        • elemi kár, természeti csapás
  • Abban az esetben, ha a hibásnak vélt termékről a szervizelés során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, nem vonatkozik rá a díjmentes javítás vagy csere, így díjköteles javítást tudunk felajánlani, tehát az igényelt javítás költségeit a Vásárlónak kell vállalnia.
  • Részletes információt a jótállással és a szavatossággal kapcsolatban a https://szerszamcity.hu/aszf/ oldalunkon olvashatsz.
X